...

duminică, 8 noiembrie 2009

*toamna, vreau sa-ti spun ceva, nu, vis, 12, ceai, cea mai urata cladire, aproprie-te, frica, zambet, imbratisare, fugi, dorinta, tramvai, cartofi prajiti, branza, undeva, somn, pantaloni scurti - nu, nu dorm in pijama -, pizza, pix, reviste, film, cei mai frumosi ochi pentru ca au forma de sufleti, suiti, 21, arde, atingere, tremurat, bocsa, nu, nu vreau, bilet de tramvai, 1 decembrie, Alba - Iulia, pizza casei, cetete, centru, centrul atentiei, sms, sus-sus, sageata albastra, tu, cana, ce mai faci?, mai ramai putin, you are my everithing, lumina, voce, ochelari, mancare chinezeasca, 1 martie, lumanari, apa, paste, sarmale, vinfiert, Sighisoara, 12 noaptea, , gara, frig, strada Sforii, asternut, hainele mele, scrumiera, pentru o viata, gaz, viteza, 14,15,16..., cafea, 3 noaptea, 3 dimineata, somn, tren, eu, cearta, pleaca, vino, impacare, nu te mai vreau, ba te mai vreau, intoarce-te la mine sau poti pleca, dragoste, nu nu mai vreau dragoste, ba da, ba nu, cine mai stie, ce e asta, tricou, ziua mea, ziua noastra, du-te dracului, nu vreau sa ma duc dracului, du-te ca vin cu tine, pana la capat, pana la capatul lumii, care lume , exista, viata mea, a nimanui, a altora, doar a mea...

Im pare rau...

Iarta-ma ca n-am stiut cum sa...
Ce caut eu aici? Mi-era dor, atata tot, acum o sa plec...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu