O zi...

luni, 10 august 2009

Mergeam azi pe strada si parca, cu fiecare pas ma afundam din ce in ce mai tare in gandurile pe care le aveam...ma afundam mai tare intr-o lume pe care o cunosc doar eu, intr-o lume a mea...
Ganduri si iar ganduri...vise si iar vise...iluzii sfarmate ...si iar create... si iar sfarmate... m-am saturat... vreau ca totul sa se linisteasca, sa se aseze odata la locul lor si gata!
E doar o zi in care sta sa ploaie, o zi in care nu am chef de nimic, o zi in care imi pare rau ca exist, o zi in care imi pare rau ca nu mai am 2 ani, o zi in care ...in care as vrea sa fug cat mai departe de lume si sa te iau si pe tine cu mine, in care parca nimic nu zambeste, in care parca cerul nu mai vrea sa imi vorbeasca, in care nici macar amintirile nu mai vor sa vina la mine. O zi care doare, o zi in care reprosurile parca pandesc la colt, si sunt gata de atac...astept...
Azi este doar o zi in care as vrea ca lumea sa dispara, in care iubesc si urasc deopotriva...o zi in care vreau sa ma ascund si sa raman acolo pentru o viata, o zi in care ma gandesc pana unde poate duce rautatea oamenilor, pana unde poate duce iubirea, prietenia, dragostea fata de tot ce ne inconjoara...ma gandesc de ce reusim sa ranim o persoana care ne este atat de draga prin simple cuvinte, sau fapte...
Mi s-a spus ieri " nu vreau sa mai aud de nimeni!" a fost ca o sageata care m-a nimerit exact acolo unde doare mai tare....stiti cum se zice...lovitura sub centura. De ce au durut atat de tare? Acele cuvinte imi erau adresate...si mai rau ...veneau de la o persoana in fata careia mi-am deschis inima in ultimul aprox 1 an, de la o persoana pe care ... nu mai conteaza...cuvintele pot ranii mai mult decat orice...am facut si eu greseli, poate foarte mari...dar...oare am zis si eu cuvinte care au ranit atat de mult? cu siguranta! doar ca nu am fost eu cea care le-a simtit durerea...
E doar o zi...o zi in care lumea parca s-a intors cu susul in jos...

2 comentarii:

Paul spunea...

Daca a fost luni, banuiesc despre cine a fost... Sincer imi pare rau, totusi Iuly, nu uita, esti inconjurata de prieteni, capul sus...
Faptul ca o spui pe blog si nu-ti cauti prietenii... imi dau seama ca este dureros.

Iuli spunea...

Paul, iti multumesc pentru incurajari, stiu ca sunt inconjurata de prieteni si asta ma face sa merg inainte, stiu ca si perosanele care l un moment dat mi-au spus o rautate u au facut-o intentionat, stiu nu asta au vrut...Ma bucur foarte mult pentru tot ceea ce am si pentru oamenii pe care ii am langa mine...pentru ca sunt inconjurata de oameni minunati...
Iti multumesc inc o data pentru tot...stii tu ;)
O zi cu mult soare!

Trimiteți un comentariu