Intrebare

luni, 7 septembrie 2009

daca ai o sansa, o ultima sansa...ce faci? dai cu piciorul, de teama, din nepasare pentru tine, din ignoranta? dai cu piciorul sau profiti la maxim chiar daca ar fi cea mai mare greseala din viata ta?

Tu ce ai face? Eu as merge pana in panzele albe cu dorinta mea de a nu rata nici o sansa, nici o oportunitate, sa nu treaca nici un vis - dintre cele mai mari- pe langa mine.
Pacat insa ca de cele mai multe ori nu realizam ca mai avem o sansa si o oportunitate sa facem cu adevarat ceea ce ne dorim. Asadar, pot spune azi ceea ce mi-am dort mereu sa zic si n-am avut curaj:

1. Nu-mi place cand mama ma cearta ca fumez;
2. Nu-mi place sa stau singura in casa;
3. Nu-mi place sa rad la glume proaste doar ca sa nu se supere cel care le-a facut.

Nu-mi place ca am o sansa, o ultima sansa si n depinde doar de mine daca profit sau nu.
Ce conteaza ce-mi place mie?!

2 comentarii:

Alla spunea...

aj profita la maxim chiar daca ar fi cea mai mare greseala din viata mea..-si probabil ca m-as gandi la consecinte
pentru ca traim intro lume murdara..mereu facem acelasi lucruri stupide..
ne mintim..ne inselam sentimentele..
fericirea..e doar o iluzie pentru noi..

Alla spunea...

~~Ce conteaza ce-mi place mie?!~~
-conteaza..pentru ca si tu contezi-

Trimiteți un comentariu