Pentru...

marți, 22 septembrie 2009

Pentru mine cea de acum, pentru mine cea rea, pentru mine cea care uraste, pentru mine cea fara scrupule, pentru mine cea care jigneste, pentru mine cea care vrea tot, pentru mine cea care nu mai vrea nimic, pentru mine cea careia nu-i pasa, pentru mine cea care va avea un viitor stralucit, pentru mine cea care imi place frumosul, pentru mine cea care se uita cu sila la om, pentru mine cea care a uitat sa mai zambeasca, pentru mine cea fara de vise, pentru mine cea care si-a bagat mintile in cap, pentru mine cea care si-a dat seama ca trebuie sa traiesc numai si numai pentru mine, pentru mine cea care n-am primit un multumesc in ultimele zile, pentru mine cea care...cea care...cea care...care???

Pentru mine, pentru Daniela cea noua, adica vechea Daniela cu mici retusuri, pentru mine si viata mea noua, pentru mine si el, cel care se gandeste la mine si imi e aproape chiar daca ne desparte apropae o lume, pentru mine si el pe care o sa-l accept in viata mea, pentru mine, azi....toate cele bune si succes in noua mea viata. In noua noastra viata.

1 comentarii:

Alla spunea...

pentru tine!pentru el!pentru voi!
pentru viata voastra!!

Trimiteți un comentariu