Ramas bun...

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Nimic...si dintr-un nimic mai mic, un nimic si mai mare.

Candva ziceam..."am luat hotararea sa nu ma despart niciodata de...una, de alta, de mine, de voi, de copilarie, de ce-mi place sa fac, de...hehehehehe...de cate n-am mai zis.." . Azi spun: " Am luat hotararea sa va spun o poveste..."

Blogul acesta a fost creat pe 8 Martie de Iuly pentru mine, ea si Valentina. Apoi am mai chemat cativa scriitori, am scris si noi si ei. si ne-am pierdut...am ramas eu si Iuly, apoi eu... nu pot sa continui ceva ce nu e al meu, ceva creat pentru mine si pentru cineva. Nu stiu sa pierd, iar cand nu stiu sa pierd, ma retrag. Nu stiu si nu vreau sa pierd. N-am stiut asta niciodata. Dar nici n-am incercat sa invat.
Drumurile sunt multe, pe care am sa merg, ma decid la momentul respectiv.Cat despre vise, nu mai am. Am renuntat sa mai imi fac vise. Implinirea sau neimplinirea lor depinde intr-o oarecare masura si de altii. Iar eu nu ma mai incred in oameni. , cum am facutpana acum.
Azi e prima zi din restul vietii mele, din noua mea viata in care daca am sa primesc pe cineva, n-am sa ii dau tot. Azi m-am decis sa... azi m-am decis sa imi inchei activitatea aici, pe "gandurile noastre", pe "ceasul care ticaie" si care va ticai mereu pentru mine. Azi m-am decis sa va multumesc celor care m-ati citit, celor care ati crezut in mine, celor care m-ati judecat, celor care nu m-ati judecat, celor care ati scris aici pentru ca v-am convins eu, celor care ati citit si-ati zambit.

Azi multumesc tuturor!
Ma intorc in trecut, pentru ca am fost mereu omul care a trait din amintiri, care s-a hranit cel mai bine cu timpul ce a trecut.

Mult succes in tot ceea ce veti face de acum inainte.
Pentru mine acest blog va exista doar in amintiri. Va exista doar 8 Martie 2009 si placuta surpriza pe care am avut-o in momentul in care am aflat de acest blog.

Cam asta a fost povestea mea. O parte. Povestea asta nu merge mai departe. La fel nici eu.


De bine numai,
Daniela

P.S: Sa va impliniti visele daca le mai aveti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu