Azi...

duminică, 17 mai 2009

Azi vreau sa cred ca sunt cea mai fericita, azi vreau sa cred ca intreaga lume este a mea, azi vreau sa zbor pana la cer si sa ma intorc inapoi sa va iau si pe voi in zborul meu, am aripi puetrnice, cu ajutorul vostru.Azi vreau sa cred in mine, in tine, in voi si in noi, vreau sa cred ca soarele rasare doar pentru mine, pentru noi, ca luna ne zambeste, ca raul si-a schimbat directia pentru noi. Azi vreau sa spun cat de fericita sunt cu tine, si cu voi aici langa mine.
Azi vreau sa cred ca lumea toata ne priveste si ne invidiaza fericirea.Azi vreau sa rad pana la epuizare, asa cum facem de fiecare data.
Soarele ne-a invidiat azi, noi suntem multi, iar el este singur acolo, i-am soptit ca poate sa vina alaturi de noi, poate intra in grupul nostru daca ne spune o gluma...A acceptat bucuros...acum se va alatura de fiecare data jocului nostru nebun...

3 comentarii:

Ana Thomas spunea...

Tare mult ma bucur ca esti fericita!E o clipa care tine atat de putin ...incat merita s-o traim la maxim!
Toate cele bune, draga mea!

Paul spunea...

nu deschide email primit de la adresa mea, s-ar putea sa fie virusat

Paul spunea...

Of, imi place optimismul tau, trebuie sa crezi Iuly ca va veni raza de soare si pe strada ta, zambeste pana atunci si cheama-l...va veni!
O dupa masa placuta!

Trimiteți un comentariu