Vis..

duminică, 3 mai 2009

Am adormit...
Simteam ca cineva ma tine in brate, strans. Nu reuseam sa ma misc deloc, parc bratele erau de fier, credeam ca esti tu, si atunci m-am afundat si mai tare in stransoarea care ma inconjura.
La un moment dat stransoarea a inceput sa se slabeasca pana nu a mai existat deloc.Ma simteam bine, dar in acelasi timp parca lipsea ceva, ma obisnuisem cu acele brate de fier in jurul meu.Am inceput sa le caut...te-am gasit pe tine, dormind cu spatele la mine, in linistea intunericului.Te-am luat in brate, mi-ai atins mana si ai ramas asa.am primit de la tine o floare, acum s-a uscat si sta si priveste de acolo lumea pe care am creato.peretii mei galbeni stiut toate notile nedormite, toate discutile mai placute sau mai putin placute, stiu primele saruturi in noapte, stiu prima oara cand te-au intalnit.
-Crezi in dragoste?
-Poftim?
- Crezi in dragoste? ( m-am intors incet sa nu te trezesc, iar unul dintre pereti imi zambea frumos)
-Sigur ca da, cred ca o viata intreaga umblam dupa o dragoste absoluta, o aem pentru putin timp, si nu stim sa o observam, pentru ca suntem prea preocupati sa o cautam in continuare.
- Tu ai avut dragostea absoluta.
- Stiu si am pierdut-o printre degete, mi s-a scurs asemeni nisipului fin de la malul marii. Asemeni vantului pe care nu resuesti sa il prinzi in pumn...
Am clipit, si in secunda urmatoare, peretele era unul normal, cel pe care il stiam de atata vreme.
Cred ca sunt nebuna.Aveam senzatia ca cineva ma urmareste cu privirea, fiecare miscare, fiecare gest.M-am intors catre tine, somnul tau era linistit.Am privit in jur, totul era la fel de linistit. La un moent dat un chicot se aude.Imi ridic incet capul si privesc spre tavan.Trupurile noastre desenate isi faceau de cap. Chicoteau si se alergau pe intreg tavanul.Am zambit.

Soarele de primavara imi mangaia obrajii.M-am trezit.Singura.
O zi buna...

7 comentarii:

Paul spunea...

Multumesc Iully, am incercat sa ocolesc blogul tau...apoi, dupa ce am colindat peste tot manat de dorul de a da binete tuturor, am privit spre tine si m-am intrebat de ce fac asta?
Tu poate aveai nevoie mai mult ca oricine de un gand bun, de o mana ce sa te pofteasca pe o banca spre a vorbi, chiar despre dragoste deoarece este vremea ei. Pai daca eu am fost prins in mrejele ei de dimineata oare tu de ce nu ai avea voie macar sa visezi ganditu-te la ea.
Rautacios am fost, nu se cade...orice gand curat iti este de folos.
Frumos vorbesti Iuly despre dragoste, tare frumos si asta pentru ca ai gustat din fructul ei!
O dupa masa placuta!

Ana Gabriela spunea...

un vis frumos draga mea Iuly...nu uita sa privesti mereu inainte...si nu lasa dragostea sa treaca pe langa tine...tu iubesti iubirea, si iubirea te iubeste pe tine...frumos de tot...viseaza in continuarea caci visul e rasuflarea fericirii!...numai bine draga mea si sa ne mai auzim:D

Ana Gabriela spunea...

app foarte frumoasa melodia...dak ai sti cat bn ai facut postand-o:D de cand caut eu mel asta

Iuli spunea...

Va multumesc, amandurora, pentru cuvintele frumoase pe care mi le spuneti, vin tot timpul la momentul potrivit.
Paul, sa sti ca nu toate postarile mele sunt triste. Nu sunt o persoana trista sau pesimista, din contra ;)
A fost un moment de cumpana in viata mea, care a trecut, am reusit sa trec si peste asta, si m-a facut mai puternica. Iti multumesc si tie, pentru ca m-au ajutat foarte mult cuvintele tale si ale celor care mi-au calcat "pragul" ;)
Sper ca data viitoare sa nu ma ocolesti:D

Raza de soare, privirea mea s-a intors din nou , si acum priveste inainte, mai puternica, mai dornica si mai increzatoare ca niciodata. ;)

O zi buna va doresc...sau nebuna..cum vreti voi :)

Ana Gabriela spunea...

ma bucur sa aud asta:D

Paul spunea...

Ma bucur din toata fiinta mea sa aud asta Iuly, sincer, sa fi sigura ca nu te voi ocoli, insa aveam temeri in privinta ta, daca-ti doreai sau nu acest lucru, am sa vin cu drag.
O zi senina in sufletul tau!

Anonim spunea...

Ce-i cu tini waai? Youtube -> Holograf si GATA! Ai gasit melodia!

Trimiteți un comentariu