Pauza mult asteptata...

luni, 11 mai 2009

9 comentarii:

valentina spunea...

FAINNN...nu am cuvinte, nu sunteti normale la cap, ati pus cele mai frumoase poze din excursia noastra...ema cu matzu, eu cu alinuta, voi doua pe varful muntelui si noi toate, de vis, bestial. Cele mai true noi suntem :P.Va pup si va iubesc mult de tot!!!!

Paul spunea...

Ma bucur sincer din tot sufletul pentru tine, pentru voi, ma inclin in fata celor ce ti-au intins o mana.
p.s.
te-as ruga sa-mi trimiti denumirea piesei muzicale, multumesc.

Daniela spunea...

Piesa se numeste "Spending my time" - Roxette.

Enjoy,
Daniela

Paul spunea...

Multumesc Daniela, o zi placuta caci soare si caldura este!
Si eu ma bucur,
Paul

Catana Cristian-Alexandru spunea...

Frumos colaj. Deosebite sentimentele transmise.

Salutari din munti

Christian-Alexandru
http://christian-alexandru.blogspot.com/

Ana Gabriela spunea...

frumos de tot...meritati o pauza:D...si ati avut-o...acum inapoi la munca ce asteptati???:D...

Iuli spunea...

Intradevar meritam o pauza, ne-a prin bine la toate, pentru doua zile am uitat de tot, de lucru,de Orange :)), scoala, oras, civilizatie,aglomeratie. Totul a fst uitat...am trait doar noi si natura, asa cum e ea...
Va recomand cu caldura o asemenea pauza, este nemaipomenita, mai ales cand ai langa tine oameni minunati :)

Nicolae Anca spunea...

Girls break!
Superbe poze, locatii frumoase, pline de inspiratie!
Si vad ca ati fost si mecanic auto...
Bine ati revenit printre pamanteni ;))

Iuli spunea...

Intradevar locatile sunt nemaipomenite, speram sa le revedem cat mai repede posibil.Te simti atat de bine acolo unde natura este la ea acasa :)
Fizic am revenit, gandul inca este acolo :)

Trimiteți un comentariu