Se termina...

marți, 5 mai 2009

Astazi am cursul festiv...la ora 16
Sunt emotionata si putin trista, nu pentru ca se va termina facultatea, ci pentru ca azi mi-am dat seama ca nu stiu cand au trecut cei 3 ani, au zburat pe langa mine fara sa ii observ, le mai simt doar parfumul.
ufff...se mai duce o etapa din viata mea, dar important e ca am un bagaj frumusel de amintiri, care mai de care mai frumoase, am devenit puternica datoria tuturor celor care au facut parte din viata mea.
Tocmai mi-am terminat si discursul, nu sunt convinsa ca atunci o sa ma iau dupa ce am scris acum, important e sa spun ce simt...si daca o sa ma balbai...???

2 comentarii:

Paul spunea...

Nu vroiam sa mai comentez la nimeni o perioada de timp, o fac la tine avand in vedere importanta evenimentului din viata ta.
Draga Iuly, balbaitul, face parte din frumusetea vietii, sa nu-ti faci probleme daca s-ar putea sa-ti atinga starea emotional.
Gandeste-te la frumusetiile trecute, asa cum de altfel recunosti ca te patrund peste tot, la visul frumos ce a fost realitate si pe care acum il asezi undeva intr-un sertar al sufletului tau spre amintire. Cand praful uitarii se va aseza prea mult pe el, cineva sau ceva, te va determina sa-l stergi si-ti vei aduce aminte cu drag de acesti ani, cu ajutorul carora ai inceput sa-ti cladesti o noua viata...fiind mai puternica, mai incercata de frumusetiile si necazurile pe care ti le-a oferit, visand si apoi parcurgand pasi hotarati spre realitate.
O zi senina sufletului tau!

Iuli spunea...

Paul, multumesc!
Intradevar amintirea acestor ani sunt nemaipomenite,am inceput asa cum ai spus si tu o viata noua, alaturi de oameni minunati, si am invatat alaturi de ei, piedici pe care viata uneori le mai pune.
Evenimentul a trecut, a fost frumos, m-am balbait insa nu foarte mult :D
O zi cat mai buna!

Trimiteți un comentariu