Ganduri...dor...intrebari..

duminică, 26 iulie 2009

Desii asteptam, intr-un fel, sa vina ploaia, aceasta se pare ca m-a pacalit...aseara vantul batea puternic, parca ar fi avut energie cat pentru o viata...asa ma simteam si eu ... somnul a venit greu si dupa lungi certuri cu el, s-a hotarat sa puna stapanire si pe visele mele... a fost o noapte lunga cu vise frumoase si mai putin frumoase, cu ganduri calde si ganduri ...doar ganduri...
Aseara stand pe geam...cu vantul prin par...ma gandeam la viata, iubire, eu , tu , noi...toti... am citit undeva ceva de ganul " vemin pe lume sa cautam iubirea, si sfarsim prin a lupta pentru existenta" am meditat ceva timp la fraza asta, e atat de adevarata ...oare cati dintre noi gasesc iubirea la care viseaza de ceva timp? Oare cati dintre noi duc o viata fericita? Oare cati dintre noi au curajul sa ii spuna partenerului tot ce au pe suflet?ufff....nu inteleg de ce ma macina intrebari de genul acesta... poate pentru ca si eu caut iubirea, poate ca am gasit-o si se afla in palmele mele, astept doar sa imi confirme ca e acolo, o simt dar mai am nevoie de o confirmare...astept...
Sau poate pentru ca iubirea mi-a cam dat batai de cap in ultima perioada a vietii mele...nu zic ca nu a avut si o parte buna, ba daca ma gandesc bine una foarte buna...

Ultimele zile... ultimele zile... au fost pline de dor, au fost pline de cuvinte frumoase si ganduri ascunse, pline de vorbe dulci si ganduri bune...energie cat pentru toata viata, cred ca am fost certata si cu somnul... cand nu vine...cand vine si sta prea mult...am incercat sa ii explic ca imi plac foarte mult musafirii, dar cei ca si el , trebuie sa vina regulat si sa nu stea mult
Golul a fost umplut, poate fara sa vreau, ma simt bine, fericita, ma simt eu din nou, cu zambetul pana la urechi, mereu vesela si...mereu copil...
Simt ca as putea face orice acum...cred ca si muntii as putea sa ii mut din loc...luna s-a ascuns de frica sa nu o aduc pe pamant, soarele si-a pus ochelari si nu vrea sa ma priveasca... lasand gandurile sa zburde in continuare...va doresc si voua o zi zburdalnica...si nu in ultimul rand plina de iubireeeeee

7 comentarii:

Evelina spunea...

un amestec de "ginduri, dor si intrebari" foarte reusit. mi-a placut. :)

Paul spunea...

Ti-am citit gandurile de multe ori, nu am sa spun multe de frica sa nu-ti sperii aceasta stare de bine ce a pus stapanire pe sufletelul tau, acest optimism ce poate darama muntii si descatusa inimi.
Iubirea este la ea acasa, a revenit in matca sa, asteapta doar clipa ce va sa vina.
Eu am sa ma retrag precum am venit, incet...in liniste deplina.
Somn usor!

Iuli spunea...

Eveln, iti multumesc, nu pot decat sa sper ca ti-a transmis si tie aceasi stare de bine pe care o simt si eu ;)

Iuli spunea...

Paul, acest optimism pe care il am acum sper sa nu ma mai paraseasca niciodata,ma simt bine, asa cum am scris siin postare, ma simt eu...si asta imi da o stare nemaipomenita...
Iti dau si tie putin din starea mea...poate devii mai optimist. ;)
O seara buna!

Paul spunea...

ha ha ha, nici o sansa, am luat-o rau la vale, ma rostogolesc:))!

HTC photography spunea...

Printre randuri am vazut si emoticoanele alea.... "zambesti" , "faci cu ochiul" si "iubesti"...Frumoasa ordinea!
Ma-nclin.

Iuli spunea...

Boss, iti multumesc ca mi-ai aratat, nu observasem ordinea in care pusesem emoticoanele , insa este intradevar dragutz...
o seara plina de iubire ;)

Trimiteți un comentariu