Nu te pune cu ...dracu'!

miercuri, 22 iulie 2009

Mai alaltaieri seara...ma credeam in ceva povesti sau in ultimele jocuri on=line, mai la moda, mai nu stiu cum...si-mi doream sa ma lupt (virtual) cu una dintre colegele mele de camera. Nu stiu daca ea a simtit loviturile mele proventite din te miri ce vrajuri si sabii cu foc si bombe de apa si...si...insa eu, Daniela care am maine poimaine 23 de ani...m-am ales cu un deget fisurat-fracturat-rupt, mai pe romaneste. Dupa cum spuenam, nu stiu daca ea a simtit loviturile mele dureroase, insa eu am simtit durerea pricinuita de lovitura la picior pana in maduva oaselor. Eu, Daniela, am un deget rupt. Nu te pune cu dracu', mi-am zis eu, in timp ce stateam si plangeam cu piciorul infasurat intr-un prosop si cu o punga de vinete congelate la picior ( era singurul lucru inghetat si pe care am reusit sa pun mana imediat).
Ca sa va mai zic asa, mi-am dorit concediu medical ca sa ma duc la plaja si uite ca mi-a dat Dumnezeu d-al pe bune. Uff... da, am o saptamana de concediu medical, cu repaus total, pentru recuperare. Si ce-am gandit eu...ce mi ca stau acasa in pat, clampanind telecomanda si schimband o mie de canale pe zi sau ...ce mi ca stau, pe malul lacului...la soare....tot repaus e, sa stiti, promit sa nu ma fortez...

Din ciclul intamplari nu neaparat inta,platoare, din viata-mi de zi cu zi, atat de zbuciumata uneori!

Hai salut si numai bine, de maine sunt la plaja!

V-am pupat!

2 comentarii:

Paul spunea...

:))bine ca ai putut bate tastatura sa ne spui, of eu rad, insa tu plangi de durere:((
Sper sa ai si timp frumos:)

Paul spunea...

ha ha ha, punga de vinete congelateeeeee!!!!:))))

Trimiteți un comentariu