M-am mutat!

duminică, 19 iulie 2009

Pentru ca era nevoie de o schimbare, pentru ca cerul nu e intotdeauna senin, pentru ca norii nu au intotdeauna aceiasi culoare, pentru ca noaptea u seamana cu ziua, pentru ca iubirile sunt frumoase, si niciodata la fel...pentru ca exist...pentru ca existi...pentru ca suntem....pentru ca....pentru....

Revenind la oile noastre, m-am mutat, adica mi-am mutat blogul. Cine doreste sa ma viziteze il astept cu mare drag http://drumulcatrenicaieri.blogspot.com/

O zi cu mult soare!

5 comentarii:

Paul spunea...

Hmm!
Zambesc!
Credeam ca doresti sa-nchizi cercul, ma bucur sa vad altceva!

Iuli spunea...

Mereu surprinzatoare :))

Paul spunea...

tare de tot, imi place cum l-ai facut, som usor!

valentina spunea...

ce frumos e, plin de optimism, imi place :*

Iuli spunea...

Va multumesc, va multumesc... ;)

Trimiteți un comentariu