miercuri, 1 iulie 2009

Gata!!!
Am terminat si cu licenta, din obisnuinta inca ma mai gandesc cum sa fac prezentarea.. ;))
Acum tot ce mai vreau este sa ma vad inscrisa la masteul pe care il vreau si totul se va linisti si va revenii la normal. Deja a inceput sa revina...

DUpa cateva zile fara net , dupa cateva zile pline de stres, am intrat si eu pe blog, si ce gasesc scris la un prieten pe blog? Ca doreste sa isi inchida blogul... sunt trista pentru ca este un om cu suflet mare, un om care stie sa aduca zambetul pe buze, si care a stiut ce sa zica la momentul potrivit. poate...se va razgandi...poate ca aceea persoana care sustine ca il iubeste va incerca sa il iubeasca cu totul, sa ii inteleaga sentimentele ... Sper sa ramai Paul, si sa ne mai aduci putina muzica in suflet ... http://unchiesul.blogspot.com/
O seara buna!

5 comentarii:

Paul spunea...

Draga Iuly,
In primul rand felicitari pentru reusita, ma bucur pentru tine, pentru eforturile tale, lupta cu viata acum incepe, sa ai noroc si sansa, ingerii sa-ti calauzeasca pasii, cat despre mine...sunt impresionat despre ce spui aici, sincer nu ma asteptam, dai din nou dovada ca ai un suflet bun, frumos, cald si primitor, calitati pe care astazi le gasesti din ce in ce mai greu la semenii nostrii.
Nu am sa-ti promit nimic, imi esti draga si as vrea sa pot tine cont de ceea ce spui, trebuie insa inainte de toate sa-mi limpezesc cararea vietii, poate intr-o zi, stand pe banca, alaturi, vom putea vorbi despre lucruri ce ne-au trecut prin viata precum un tavalug. Nu am uitat de invitatia facuta, ea ramane valabila, cand poti, voi fi onorat sa ma pot tine de cuvant si atunci poate vom reusi sa ne spunem pasul, precum doi prieteni.
Iti multumesc din suflet pentru gandurile tale ce scot in evidenta chipul frumos al sufletului tau.
Cu respect si prietenie,
Paul

Anne spunea...

Felicitari pentru absolvire!

Iuli spunea...

Va multumesc! Acum imi dau seama ca odata cu licenta am terminat un alt capitol din vita mea...

Paul...eu sper totusi sa te mai gandesti :D
Cu mult drag

Paul spunea...

Iuly...ce ma fac fara tinee????:))

Anne spunea...

Iuly s-a terminat un capitol al vietii, va veni altul poate mai frumos..trebuie sa mergem inainte, nu?

Trimiteți un comentariu