Libertate

miercuri, 29 aprilie 2009

Am inteles gresit cuvantul "libertate". Ca un copil care-si doreste o bicicleta de ziua lui,ca un adolescent care-si doreste primul sarut - cat mai repede, ca un om mare care-si doreste sa scape de datorii, ca un batran care-si doreste sa pacaleasca moartea cu inca o zi...eu mi-am dorit libertate. O libertate care acum ma incolteste, ma sufoca si imi atarna greu de cele mai mari sperante. Si vise. Am inteles gresit cuvantul libertate. Prea tarziu insa. Daca am privia trista o am pentru ca nu am reusit nimic din ce mi-am propus. Daca am facut la un moment dat un bine...dupa bine am facut si rau. Incepuand cu raul facut mie insami.
E doar un gand in seara asta, inainte de un somn linistit pe care mi-l doresc de ceva vreme. Si liber - somnul!

Libertate...

4 comentarii:

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...

p.s.
as vrea sa intreb daca Daniela si Iuly sunt una si aceiasi persoana, chiar...sunt tare nedumerit:)

Iuli spunea...

Voi raspunde eu intrebarii tale ;) Suntem doua persoane diferite.Fiecare dintre noi mai are si un alt blog,pe al meu deja il cunosti ( http://iuly-myworld.blogspot.com/) iar cel al Danielei este acesta http://danielamunteanu.blogspot.com/

Eu tin sa iti multumesc, gasesti intotdeauna cuvintele potrivite, iar pe mine m-ai ajutat foarte mult.
Exista putine persoane ca si tine pe lume, iar daca as fi avut un tata ca si tine, cred ca as fi fost cel mai fericit om de pe pamant.

Multumm pentru toate cuvintele frumoase si venite la momentul potrivit ;)

Paul spunea...

Multumesc Iuly pentru precizari, intrasem in panica asta noapte, de aceea am si sters mesajul cand am vazut al nume.
Adevarul este ca, fetita mea, a avut un moment de cumpana, cand mama ei nu a inteles-o, atunci am intervenit. Avea multi fluturasi ai iubirii in tot ce o cuprindea. Nu m-am opus relatiei, din contra, am incurajat-o daca simte nevoia sa faca sex cu baiatul DAR, casnicia insemna cu totul altceva, insemna sa renunte la diploma de absolventa a fac.si sa-l urmeze la tara, nu exista alta varianta, baiatul nu avea cum sa locuiasca in oras, avea gospodarie,pamant, animale, turma de oi si doi parinti ce trebuiau ingrijiti fiind bolnavi. Eu nu am pus-o sa faca nimic cand venea la mine, nici macar sa dea la gaini, in schimb acolo, viitorul ei sot, putea sa o faca sa renunte si la servici. Cu toti fluturii din cap si din toata seva ei, a inteles ce o asteapta in momentul in care i-a spus baiatului ca nu poate renunta la servici si alte amanunte pe care le banuiesc dar pe care nu am rugat-o sa mi le spuna.Acum, a renuntat la el. Are 24 de ani(va implini 25) si i-am lasat deplinatatea libertatii de gandire, actiune si exprimare, ai pot da sfaturi, de care poate sau nu tine cont.
Draga Iuly, incepi sa ai o experienta de viata, cladita pe suferinta dar care te poate cali, intari.
Multa incredere in tine trebuie sa ai.
Inca odata repet, daca pot te voi ajuta oricand, suntem foarte aproape, o fac dezinteresat pentru ca trebuie sa-ti revii, postarea ta de asta noapte a readus in sufletul tau amintiri dureroase. Cauta-ma oricand ai nevoie, ori in casuta virtuala,ori pe blog, ori pe mess, voi fi aici.
Dumnezeu sa te aiba in paza!

Trimiteți un comentariu