Adevarul e ca...

marți, 7 aprilie 2009

Ca as vrea sa cred ca am dreptate, ca as vrea sa nu simt golu asta imens, ca as vrea sa nu mai simt nimic, ca parca nu mai am nici lacrimi...si imi trec atatea ganduri prin minte si nici macar nu stiu cum sa le aranjez, ca as vrea sa cred ca a fost totu unu vis urat si maine o iau de la capat...Dar stiu ca nu e asa si ca tot din ceea ce faci ramane...ca nu e ca la scoala sa sterg cu buretele.
Am gresit azi...si poate ar trebui sa incep prin a recunoaste, e totul in mintea mea asa recent...cred ca ma caracterizeaza impulsivitatea...
Adevarul e intotdeauna undeva la mijloc, asa imi zicea mereu o prietena...dar parca acum e evident, nici eu nu mai stiu. As vrea sa indrept lucrurile. Cum sa fac totusi sa spun ca imi pare rau ?

3 comentarii:

Iuli spunea...

DAca intradevar simti nevoia sa spui ca iti pare rau...fa-o!Pur si simplu, asa cum iti vine, cu cele mai simple cuvinte din lume ;)
O sa te faca sa te simti mult mai bine.Doar tu poti sa le indrepti, eu cred in fortele tale, si sunt convinsa ca lucrurile se vor aranja asa cum trebuie.
Faptul ca ai recunoscut ca ai gresit e un pas important ;)
Noi te iubim, si suntem aici ;)

Daniela spunea...

Adevarul e ca...sensibilitaea cu care ai venit tu aici si ne-am spus o parte din temerile tale, ne-a facut sa apreciem ceea ce avem, langa noi - prietenia, incantarea de a povesti in fiecare zi, de a glumi, de a vorbi serios, de a zambi calduros si mai ales, de a rade pana la epuizare!

Anna spunea...

ma regasesc .aici,in ce ai scris exact aici.

Trimiteți un comentariu