Haideti la joaca ...

vineri, 3 aprilie 2009

O zi buna...
Se pare ca este o zi in care totul merge....cat se poate de bine... ;D
O zi plina de soare de ganduri colorate si idei natrusnice...Soarele asta parca vrea sa ne dea toata energia de care dispune, ma face sa imi aduc aminte de copilarie de jocurile pe care le inventam in spatele blocului, sau ulterior cand a trebuit sa ne mutam la casa, entuziasmul meu ca puteam sa stau afara cat vroiam... ;)
M-am trezit azi si am deschis geamul, aerul de primavara, care se face simtit din ce in ce mai mult, s-a raspandit cu viteza in toata camera...

Cat de mult ma bucur ca ai venit , draga primavara... ;)

Am un chef nebun de alegat si de joaca...ca atunci cand eram copii...
Haideti la joaca .... ;))

1 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

oricand...tu numa da startul:D:))...e frumos sa te simti din nou copil...fara griji...fara probleme...ce vremuri...:D:)) de park eu am atatea probleme la varsta mea...si totusi numai e magia de atunci...am crescut si toate s-au spulberat...as vrea sa ma DEMATURIZEZ...dupa cum e melodia trupei voltaj

Trimiteți un comentariu