Pacaleste-ma!

miercuri, 1 aprilie 2009

"Ai ceva pe tricou!", "Unde, unde?", "Pacaleala de 1 Aprilie!", zicea Daniela acum 15 ani...

Pacaleste-ma, pacaleste-ma te rog sa nu iti simt absenta atat de tare pacaleste-ma, pacaleste-ma sa nu imi dau seama ca nu esti aici, pacaleste-ma, pacaleste-ma sa imi ajunga un sarut pana te intorci la mine, pacaleste-ma, pacaleste-ma...pacaleste-ma frumos.
E 1 Aprilie, nu m-a pacalit nimeni azi. E ziua mea libera. Am fost prin oras. Voi gati. Stiu sa gatesc, insa nu imi place sa gatesc. Gatesc rar. Si bine. Astazi voi gati ciuperci cu pui. Am cumparat ciuperci intregi, proaspete. Le-am pus la fiert. Intre timp am fumat. Speram sa fie dulce - tigara. N-am simtit nimic. Decat o mare neliniste. Nu-mi place sa stau singura. Urasc sa stau singura. Imi aduc aminte de Daniela de acum ceva vreme. Nu ma mai sperie, nu ma mai urmareste, insa n-am uitat-o. Inca. N-am uitat-o definitiv. Nu ma mai chinuie dar imi amintesc de ea. Rar.
Simt nevoia sa ma pacaleasca cineva de 1Aprilie si sa pacalesc si eu. O pacaleala infantila.

Pacaleste-ma! Pagubeste-ma! Iubeste-ma...ah, 1 aprilie de acum ceva ani...canmd purtam pantaloni rupti in cur, si tricoul decolorat primit de la fratele meu pentru ca-mi placea atat de mult, si bluza cu panza de paianjen, ah ce vremuri in care nu stiam ce-s aia bani si ce sa fac cu ei...ah ce vremuri in care nu stiam ca o sa fiu cine sunt acum...

Te rog mult, pacaleste-ma!

5 comentarii:

di spunea...

Am suferit si eu azi nitel din cauza asta. Imi aminteam de copilarie si pacalelile din vremea aia. M-am luat cu altele. Si mi-a trecut. Sper ca nu ne pacalesti cand zici ca gatesti ciupercute cu pui. Sa ne fi amagit doar...Pofta buna!

Ana Gabriela spunea...

nu prea sunt de acord cu postarea de azi...e cam ridicola...hmmm...nici nu merita citita...(pacaleala de 1 aprilie:)):P:*)...glumeam...sper ca stii...parerea mea e total opusa:D

Iuli spunea...

Daniela, stai linistita ca vine si randul tau ;D

lidiutzapursisimplu spunea...

nici eu nu am fost pacalita azi...nici nu mi-am dorit asa mult..nici nu am pacalit pe nimeni..cand eram mica..erau in voga pacalelile astea...ma bucuram tare de ele...mi le pregateam din timp si numaram zilele pana in 1 aprilie...:)
ce-as mai da sa fiu copil....!"AS DA TOATE PEISAJELE DIN LUME PE PEISAJUL COPILARIEI MELE!"

HTC photography spunea...

nici mie...

Trimiteți un comentariu