Cafeaua de dimineata

joi, 9 aprilie 2009

Eu m-am trezit cu ochii lipiti de somn,m-am ridicat din pat, desculta, asa cu am dormit, am calcat gresia rece in speranta ca ma voi trezi, am luat o cana, pe jumatate cu apa si-am stat sa aud cu sfaraie apa, strop cu strop, cum se prelinge in cana, am incalzit, ai presarat plicul acolo, ai amestecat cu coada unei furculite, si ti-ai facut cafeaua. Mi-am dat seama ca e tare, ca nu e cafeaua pe care am baut-o pana acum, insa o las asa. Beau putin cate putin. Ma voi trezi. Inconstient ma voi ridica, voi merge la geam si-mi voi aprinde tigara. Prima tigara, tigara de dimineata, din fiecare dimineata.
Esti acolo, suntem amandoua, tu cred ca nu bei cafea, dar esti cu mine.
Eu o sa stau tacuta cateva clipe, sa nu-mi uit visele, gandurile, sa-mi hranesc sperantele cu fiecare dimineata, dupa care, cu ochii luminosi o sa-ti spun:

"Buna dimineata, Iuly!"

3 comentarii:

Iuli spunea...

Buna dimineata, Lutza!
Cafeaua e tare pentru ca ai cam uitat de ea in ultima vreme...e tare pentru ca tu ai lasat-o asa, ai vrut sa te trezesti din visare...si sa crezi ca esti la fel de tare ca si cafeaua de dimineata...
O noua zi...incepe...o noua zi de primavara ;)

paul spunea...

Am zambit citindu-ti gandurile de dimineata, totul merge perfect si la mine pana la...gustul tigarii, l-am parasit de buna voie si ne silit de nimeni, le mancam nu altceva, acum ma pot considera fericit pentru ca le-am abandonat:)

valentina spunea...

Lutza..tipic tie...imi place :*

Trimiteți un comentariu