Cum?

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Cum sa va spun ca nu mai pot? Cum sa va spun ca vreau sa renunt? Cum sa va spun ca simt o mare durere in piept incat trebuie sa ma retrag? Cum sa va spun ca nu vreau asta, insa trebuie sa ma salvez? Cum sa va spun ca o sa renunt la ceea ce ma tine in viata? Cum sa va mai privesc in ochi cand eu am privirea trista? Cum sa va spun ca-s atat de frustrata incat nu ma pot bucura de nimic? Cum sa scap de cele mai negre ganduri? Cum sa fac sa ma simt implinita cand lumea in jurul meu pare ca se prabuseste? Cum sa continui aici daca simt ca ma pierd?
Cum sa plec cand am fost atat de incantata?

O sa imi caut implinirea in alta parte, iar in momentul in care ma voi regasi, ma voi intoarce.
Si daca nu m-ati cautat pana acum, sa nu ma cautati nici de acum incolo.

Multumesc,
Daniela

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu