Libertate

joi, 23 aprilie 2009

Mi s-a scurs printre degete libertatea atatior ani fara sens...mi-am regasit copilaria, nu pierduta, poate uitata de lume, de mine, de viata...Mi-am gasit cele mai arzatoare dorinte si vise pe care le-am neglijat in ultima vreme...M-am decis sa traiesc asa cum vreau eu, insa cu limita cea mai de pret pe care am avut mai mereu - decent. Sa traiesc decent si sa traiesc dupa bunul meu plac, sa nu pierd decat noptile nedormite...
Mi-am amintit ca sansele mi le dau eu mie, iar de la oameni sa nu astept nimic. Nimeni nu te ajuta cu nimic. Si daca la un moment dat am crezut ca mi s-a dat o sansa, mi s-a parut doar. Sansele pe care le-am primit, au fost doar de "ochii lumii" -nimic real. In momentul in care am crezut ca poate, as avea posibilitatea si pentru a doua sansa, in momentul in care credeam ca voi reusi...m-am inselat...a doau sansa nu exista. Pentru ca nici prima nu exista. Si noi stim asta. N-o sa ma opreasca din drum, dar nici mai departe probabil n-o sa ma duc. Pentru ca nu vreau. Satisfactia mi-o dau mie. Iar pentru satisfactia mea, n-o sa mai merg mai departe. Oricum asteptarile, chiar si asteptarile mele la un moment dat n-au mai fost cele reale. de aceea vreau sa am libertatea sa aleg ceea ce imi doresc pentru mine. Si voi alege, la un moment dat, im voi alege calea, drumul...
Insa pana atunci n-o sa ma plafonez, n-o sa fac sacrificii personale pentru nimic in lume, n-o sa fac compromisuri. Doza de egoism mi-am folosit tot timpul si o voi folosi si de acum ianinte.
Am dreptul sa aleg pentru mine eu, am dreptul sa am motive pe care sa le tin pentru mine, am dreptul sa fac ce vreau, am libertate deplina.
Sunt un om liber si am ales sa traiesc astfel.

Prea putini stiu despre ce vorbesc, prea multi ma vor judeca prea aspru pentre ceva ce nu gandesc, insa ei cred ca o fac!
Hai sa nu ne mai pese.

Nu Iuly?

8 comentarii:

Nicolae Anca spunea...

Daa, de multe ori pasarea distruge sufletul din noi! Si cata dreptate ai cand spui: "vreau sa nu pierd decat noptile nedormite"; tot pentru noi personal, pentru ca altfel ajungem astfel: sa ne plangem tot noua, de mila!

Iuli spunea...

Intotdeauna vei fi un om liber, ai dreptul sa traiesti asa cum vrei sa traiesti, ai dreptul sa iti alegi drumul pe care vrei sa il urmezi, ai dreptul sa faci tot ceea ce te face sa te simti bine si sa iti traiesti viata, nu de alta dar e destul de scurta...
Sunt foarte putini oameni in jur la care te gandesti ca o sa ii ai langa tine, cel putin pentru o perioada de timp, insa nici pe asta nu poti fi sigur, totul se poate schimba la un moment dat.

A incetat sa imi mai pese de ceva tmp...

Orry spunea...

Dumnezeu ne-a creat liberi. Ne-a permis sa alegem intre bine si rau. Evident, suntem liberi sa alegem fiecare moment al vietii - cum il petrecem, cu cine il petrecem si mai ales ce lasam deoparte si ce pastram langa noi.
Asa incat : ai dreptate! Sansa ne-o facem noi! Traim ce dorim!
Si ce ne place!

Iar parerea celor din jurul nostru vis-a-vis de modul in care traim propria noastra viata e neconcludenta! N-ar trebui sa ne pese!

Ana Gabriela spunea...

suntem liberi sa alegem ce vrem...dar ai grija, nu cumva sa fie libertatea inchisoarea ta sufleteasca care uita pt o clipa ca exista o a doua sansa...poate crezi ca te judec fiindca nu cunosc adevarul din spatele acestor cuvinte...ei bn nu...eu vb de o a doua sansa care nu va veni niciodata de la oamnei, ci numai de la Dumnezeu!

Nicolae Anca spunea...

A doua sansa intr-adevar, vine de la Dumnezeu, iar a treia, cum spunea o profa de-a mea, "de la dracul", iar omul nu se schimba decat atunci cand e constrans!
Oricum, libertatea noastra si a cuvintelor alese tot de noi, ne apartine si atata timp cat pentru noi e mai important sa nu ne pese, e in regula, pentru ca majoritatea oamenilor in ziua de azi, e parsiva!
E ok sa ne pese, dar cu masura ca sa nu fim luati de prosti si naivi!

Ana Gabriela spunea...

sunt de acord cu tn AncKhiy

Iuli spunea...

Pana la urma ne pasa atat cat credem noi ca trebuie sa ne pese, nu ne intereseaza de cat de prosti sau naivi ne cred cei din jur.
Sanse sunt, trebuie doar sa stim cum sa profitam de ele ;)

Daniela spunea...

Imi doream sa fiu un om liber desi am fost intotdeauna. Insa uneori pana si libertatea incatuseaza. N-am vrut sa ranesc cand mi-am dorit sa fiu astfel -libera!

Trimiteți un comentariu