Daca tu zici...

vineri, 3 aprilie 2009

Iuly, daca tu zici, haideti!

Ne pacalim noi intre noi si vara pacaleste primavara. Imi place sa umblu in tricou pe strada, si mai spre seara cu un pulover deasupra. Poate maine o sa-mi pot purta pantalonii trei sferturi, negri cu dungi rosii, primii mei pantaloni cumparati din primii mei bani munciti de mine. Primii adidasi, primul parfum, primul concediu...

Cred ca e vremea de stat in Unirii pe banci...
Haideti la joaca, eu sa-mi uit varsta, sa-mi uit durerile(daca le mai am), haideti la joaca, haideti sa zambim.
Macar azi.

2 comentarii:

Iuli spunea...

Dureri nu exista...doar cele pe care noi ni le cream...putem oricand sa uitam de ele, pentru ca sunt doar in mintea noastra...
Eu vreau sa ma bucur de tot ce imi poate oferii viata, nu vreau sa plang sau sa ma gandesc la dureri, vreau sa profit de fiecare raza de soare din viata mea ;)

Ana Gabriela spunea...

m-a strigat cineva???...aveam impresia ca a pomenit cineva de raza de soare:))=))...aaa...stai razele=bucurii ale vietii...am facut o mica confuzie...si totusi hai la joaca...:D

Trimiteți un comentariu