Ganduri...

miercuri, 8 aprilie 2009

Cred ca aseara, luna mi-a influentat visele, cred ca mi-a influentat gandurile , si ideile , chiar si iuluziile...A fost o luna aproape plina, posibil ca la noapte sa fie un cerc perfect de lumina, un cerc din care as vrea sa fac parte...imi imaginez ca sunt un stop din acea frumusete, un strop din acea parte a universului unde nu exista rautati...
Am momente in care imi vine sa ma ascund de oameni o sa ma intrebati de ce...pentru ca sunt rai...
Aseara luna...mi-a povestit in tacere.Mi-a povestit cum se vede lumea de acolo de sus, cum poate sa priveasca tot...mi-a spus ca nu i-ar place sa faca parte dintre noi, pentru ca ar insemna sa fie mai rece decat este acum.Sta doar si zambeste acolo sus, probabil ca zambeste cu tristete, e acel zambet melancolic pe care il regasesc si la mine uneori...ciudat...
Privind luna de la geamul camerei mele, o vad cum, uneori, se ascunde dupa crengile nucului din fata blocului, alteori apare in toata splendoarea ei, si imi imaginez ca asa se intampla si cu visele noastre, sau mai bine spus ale mele.Asa se intampla si cu mine, uneori imi vine sa ma ascund, chiar si dupa deget, alteori as vrea sa fiu cat mai in fata.Mai bine spus mi-as dorii sa fiu cat mai in fata...nu de fiecare data se intampla acest lucru...dar e un pas important ca vreau sa fac ceva...
Stau in unele momente si ma gandesc cat de mult as vrea sa fac ceva...ce..??? ...nu stiu nici eu...ceva pentru lumea in care traim si care se degradeaza pe zi ce trece...as vrea sa fac ceva ...
Acum imi pierd privirea intr-un gol al sufletului meu, este un gol...plin...acela pe care uneori il simti si in stomac , atunci cand iubesti cu toata fiinta, atunci cand doresti atunci ...cand...

A venit primavara, au venit serile cu geamul deschis , si cu luna in pat...au venit zilele cu parfum de flori si raze de soare in ganduri...

2 comentarii:

Paul spunea...

Aseara vorbeam si eu cu luna, ai simteam mangaierea si pentru ca ai leganat-o asa frumos in visele tale, am lasat si eu aici la tine cateva ganduri pentru ea, frumoasa noastra luna.
p.s.frumoase ganduri si placut aternute, felicitari!

valentina spunea...

ce frumos zici...stii ca vorbeam aseara si eu ziceam k mi se pare ca luna are ochii si gura...mereu am vrut sa cred asa...
te pup!

Trimiteți un comentariu