Primavara...

marți, 31 martie 2009

E geamul deschis...am lasat primavara sa intre in camera, pereti galbeni parca au prins viata, florile albe de pe birou, m-au imbatat azi cu mirosul lor, incat am fost nevoita la un moment dat sa le duc mai departe de mine...
Ce am facut eu azi???
Hmmmm... am zambit, am iubit, am ras, am invatat....am...am...am simtit primavara si m-am bucurat de ea...
O floare pentru mine, una pentru tin, una pentru tine, si pentru tine...si pentru mine...si pentru noi...si pentru voi...
Am suficiente...mai vrea cineva? ;)

Azi...am primit primavara in camera mea si in sufletul meu , si in ganduri, si ...si in tot ce insemn eu...chiar si pe blog ;)

3 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

:)foarte fain, ar fi bine sa ne "oprim un pic din viteza cu care ne miscam" si sa observam ca a venit primavara

Ana Gabriela spunea...

felicitari...a primi primavara e o realizare mare in ziua de azi...multi uita sa-i deschida usa...

Iuli spunea...

Eu m-am oprit, am simtit ca vine vantul care doar adie si ne aduce parfumuri de flori...
Eu ma bucur ca noi ne-am oprit, am observat si i-am deschis si usa ;)

Trimiteți un comentariu