Continuare...(3)

miercuri, 11 martie 2009


Copilul statea descult in zapada arsa de soare, ranile picioarelor ii sangerau neintrerupt, lacrimile ii curatau obrajii murdari de funingine, plangea...
- Trezeste-te ....trezeste-te....simteam pe umarul meu o mana care ma strangea puternic, nu intelegeam ce se intampla...imaginea copilului disparuse complet pentru cateva secunde...Am inceput sa recunosc camera mea, acei patru pereti atat de cunoscuti, tavanul care imi cunostea toate visele...am recunoscut si mana care ma strangea cu atata putere, era mana care imi oferise linistete de atatea ori, si care imi stersese lacrimile si care imi mangaia trupul ...era aceea mana atat de fina si atat de nerabdatoare sa cunoasca totul...
Copilul descult cu ranile picioarelor sangerange a revenit din nou in gandul meu...acest cosmar ma bantuie de ceva timp...se repeta in fiecare seara, totul se intampla la fel...nu reusesc niciodata sa ma apropii mai mult si sa-l ajut, pentru ca de fiecare data aceasi mana ma trezeste la realitate...
Am incercat sa alung imaginea dar revenea si revenea la infinit...intr-un final m-am ridicat din patul atat de cald si comod...noaptea avea sa fie una lunga, povestea copilului din vis se asternea pagina cu pagina, pana cand ochii mei au inceput sa cada usor...
- Hei...trezeste-te...si din nou mana aceea strangea puternic umarul meu....ma trezise sa ma duca in pat, adormisem cu capul pe birou, dar reusisem sa termin povestea copilului descult...oare reusisem sa termin si povestea cosmarelor mele...???


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu