Salut,

luni, 9 martie 2009

Succesul, ca si respectul sunt stari de fapt, pentru omenire. Pentru mine. Pentru tine. Pentru noi.
Succesul se pare ca-l avem, respectul vine din noi, ca o refulare, ca o dorinta de a creste in ochii mei sau ai tai sau ai oricui...eh...
Bun venit noilor membri. Si felicitari Gaby pentru prima ta postare aici, la noi, in gandurile noastre toate.
Nu e usor sa fiu eu si vin in intampinarea voastra cu o propunere, idee, rugaminte, cum vreti voi sa-i spuneti...
Sa va/ne testam creativitatea.
Avem urmatoarea fraza:

"Copilul statea descult in zapada arsa de soare, ranile picioarelor ii sangerau neintrerupt, lacrimile ii curatau obrajii murdari de funingine, plangea..."

Propun o continuare...10-15 randuri, nu cer mult. Propun o poveste, o scurta poveste imaginara. Mi-e dor parca sa inventez, mi-e dor parca sa-mi fuga mintea departe si capul sa mi-l pierd.
Deci??? Eu astept...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu