un altfel de tacere....

luni, 23 martie 2009

azi m-am trezit cu gandul la o zambila.apoi mi-am adus aminte de ghiocei.si de liliac...mai ales de liliac..cum tac ele...si cum miros de frumos...si cum ma mai fac de fericita...si mi-am amintit ca mi-e dor...si ca nu am primit de mult flori...nu am primit decat o data liliac..toate florile de pe pamant le-am primit de atunci...nu si liliac...dar asta nu ma face sa fiu trista...doar sa-mi fie mai mult dor...si pe cuvant de onoare ca iar am tacut....nu am spus nimanui cat imi plac..cum sa primesc atunci liliac??
mi-am facut si o cafea mai devreme..dar nu am mai mirosit-o cum fac de obicei dimineata..am mirosit florile mele din gand...si apoi mi-am mai amintit de cand eram mica...ca aveam liliac acolo la bunici, unde am copilarit eu....si faceam buchetele multe,multe...si le puneam in paharul cu apa..sau in mai multe pahare cu apa...si ma plimbam cu ele prin curte si prin casa....doar, doar s-o imprastia mirosul peste tot....si sa vada toata lumea ca eu am liliac...
si nu aveam doar liliac..aveam si alte flori..pe toate le rupeam si faceam buchetele....mi se parea mie frumos sa ai flori in casa...si in maini..si in gand...
si acum mi se pare la fel...
de aia parca ma doare naiba ca in fiecare zi ma gandesc la toate..la iubit, la haine pe care trebuie sa le calc, la platitul chiriei, la mancare, la baut suc, la vremea de afara, la tigari, la programele tv, la cartelele prepay, la facut dragoste si la blog....numai la flori ma gandesc rar...
....poate pentru ca ele tac si nu fac galagie...si ziceam ieri ca nu suport tacerea....
nu!despre tacerea florilor nu am decat cuvinte de lauda.

1 comentarii:

Iuli spunea...

Florile...ce adevarat spui tu , ca ne gandim atat de putin la flori,,,atat de rar...
Acum ceva zile mi-am adus si eu aminte de florile din curtea casei unde am in perioada cea mai inflacarata a adolescentei mele...eu nu le rupeam insa imi placea sa le admir... ;)

Trimiteți un comentariu