Gandurile noastre punct ... si de la capat

duminică, 8 martie 2009

Este azi, 8 Martie, La Multi Ani tuturor...nu! Nuuuu! Este azi 8 martie si prietena mea iuly a creat un blog, doua bloguri, trei bloguri - prietena mea Iuly a creat un blog cat pentru trei. Unul singur. Gandurile mele in sus, gandurile mele in jos...si pana la gata vor fi gandurile noastre. Deci gandurile noastre. Suntem trei. Eu, tu si...si mai cineva. Eu sunt Daniela si scriu despre lume si despre mine, pentru mine. eu sunt Daniela si am un blog cat pentru 3.
Este azi, 8 Martie 2009, prietena mea iuly a facut un blog...si mie imi place.

Este azi, 8 Martie 2009 si ma simt mai bine ca niciodata. Si chiar daca ploua, pe mine ploaia nu m-a udat niciodata si daca m-a udat la un moment dat....m-a udat cu un scop.

Sa ma gradesc, sa ajung...

Este azi, 8 Martie si eu am postat aici.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru optimismul tau! La multi ani Daniela!

Vilhelm man spunea...

LA MULTI ANI!

Anonim spunea...

La multi ani !!! :)

Trimiteți un comentariu