Tic-tac

duminică, 8 martie 2009

M-am tot gandit ce sa scriu...ufff...uneori am impresia ca inspiratia ma paraseste...dar nu nu nu ...refuz sa o las sa plece, daca va fi nevoie o voi tine langa mine cu fortza, stiu ca dragoste cu forta nu se poate dar nah..situatia e diferita :D

Tic-tac tic-tac tic-tac...ceasul de pe masa are grija sa imi aduca aminte la fiecare secunda ca mai am de trait cu o secunda in minus...asta este ciclul vietii se desfasoara, isi urmeaza propriul drum iar noi nu putem decat sa il urmam plini de incredere si speranta...asa ca ar trebui sa ma grabesc sa scriu...

Azi de 8 martie noi am facut ceva...am avut o idee si am pus-o in aplicare...speram sa fie ceva...ceva...amuzant...ceva vesel...ceva trist...real sau poate nu...vom povesti de toate pentru toti, va fi un blog cat pentru trei sau poate patru sau chiar cinci...cine stie...
Tic-tac tic-tac...ceasul asta nu imi da pace...Ziua de 8 martie se apropie de sfarsit...o sa ne reintalnim cu ea la anul, cand va sti si mai multe decat anul acesta...

La multi ani!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu