What is easy and what is not... easy

luni, 9 martie 2009

Mi-am prins urechile. Inca din facultate stiam... am invatat jurnalismul online pe blogger.com, dar e greu... mult mai greu decat jurnalismul online pe wordpress. Mi-e teama ca daca o sa apas pe butonul "deconectati-va" nu o sa mai gasesc "conectati-va".

Am decis sa scriu si aici. Da... eu scriu, scriu pe caiet, scriu in dosare codate, scriu pe internet. Scriu prost si scriu bine, dar scriu si execrabil si scriu si genial. O sa ma straduiesc sa postez, diversificat si in rutina.

"Gandurile noastre"... ale mele duc acum la lalele si frezii si crini. Deocamdata nu am idei.

1 comentarii:

Iuli spunea...

hmmm...parca simt deja mirosul crinilor...imi aduc acum aminte de serile in care ieseam in fata casei si mirosul de crini ma lovea din plin...stateam pe scarile casei ore intregi si scriam...mie dor parca...

Trimiteți un comentariu