Dulapul

sâmbătă, 21 martie 2009

Vine vara si m-am gandit ca ar fi timpul sa "schimb dulapul". Tot timpul ma gandesc prea repede la asta, dar m-am ridicat de pe pat si m-am apropiat de el. Cum poate un dulap sa imi tina doar hainele? Cand am ajuns sa am atatea haine?


Lay lady lay (Magnet feat. Gemma Haye) si ma vad bagata pe jumatate in dulap miscandu-ma incet, dar precis printre tricouri. Gandurile imi zboara la ceva ciudat si deodata ma pomenesc ca zbier la perete: "dar poate ca nu vreau sa adopt"! A fost socant si pentru mine si m-am oprit putin. Mi-am adus aminte la ce ma gandeam si m-am uitat in jur sa vad daca m-a auzit cineva si convinsa ca nu m-a auzit nimeni i-am spus peretelui: "poate ca o sa vreau, pana la urma, sa raman gravida". Nu ma trezesc des din asemenea ganduri, dar peretele era acolo si ma asculta. Cum nu mi-a raspuns cel caruia ma adresam am spus: "cred ca e ciudat sa ai copil si sa nu fi simtit niciodata fiinta aia mica in tine".

Si apoi pe un tot ridicat si agresiv am spus: "dar poate ca nu din cauza aia nu pot face copii"!  Eram brusc a "desperate housewife" care aranja niste haine in dulap si care primea reprosuri din partea sotului ei ca nu au copii. EU pot face copii! EU vreau sa am copii (unul)!

Mama avea copil in burta la varsta mea! Ganduri? M-as descurca sa cresc un pustiulica singura? Un copil care creste un copil? Un copil care crede ca daca are un job poate muta munti din loc si mai ales care crede ca s-ar descurca! Stiu ca pot face multe si cred ca daca as fi singura de capul meu in lumea asta poate as incerca si asta. Poate simt ca nu sunt destul de incercata in viata si ca tot ce am pana acum am primit prea usor. Dar nu e adevarat! Am muncit pentru tot, doar ca am abilitatea sa vad totul altfel dupa ce am trecut prin probe de foc.

Dupa o zi de la intamplare si dupa ce am rumegat mult gandurile astea (pentru a-nu-stiu-cata-oara) am spus ca ar fi interesant un copil, dar care sa nu creasca niciodata! Asa cum stiu ca imi doresc un catelus, dar care sa ramana pui tot timpul, care sa nu invete sa muste niciodata.

Mi-e frica de mine, de puterea mea, de inteligenta mea, de rautatea mea, de nevoile si de dorintele mele.

Bineinteles ca vreau sa imi traiesc viata, bineinteles ca vreau sa imi traiesc viata mea, bineinteles...

Gabriela

2 comentarii:

emi spunea...

cuvinte cu insemnatate psihologica maxima....

emi spunea...

zgub:)

Trimiteți un comentariu