Mutam patul in copac

miercuri, 25 martie 2009

Somnul asta...cine mai are nevoie de somn...in acest moment Daniela are "momentul" ei, se proseste ca un copil...so sweet ;))
E trista pe mine pentru ca in ultima saptamana am dormit in trei locuri diferite, asta pentru ca eu nu imi gasesc locul, patul din camera mea, patul pe care l-am certat de atatea ori, care...care...care...o dooamne cate stie... a fost saracul mutat de trei ori. Cred ca acum ma uraste dar nu-i nimic, o sa gasesc eu o modalitate sa imi cer scuze... ;)
Am luat hotararea sa ne mutam in copac, mai ramane de vazut daca vrea sa ne primeasca , daca nu ne gasim locul nici acolo???...va trebui sa ne mutam din nou ;(
Acum camera parca arata mai bine, peretii galbeni au obosit ...
Acum somnul ma atrage si pe mine...ma duc sa vad cum voi dormi in celalalt colt al camerei... ;)

Noapte...

2 comentarii:

George Colang spunea...

problema somnului ma macina si pe mine. sincer de aproape un de zile sunt nedormit. ceasul a inversat valorile! nu mai pot sa dorm noaptea:( si este din ce in ce mai greu...asa ca inteleg demersul tau de a gasi un loc. cred, ca, de fapt, toti cautam un loc, daca stau sa ma gandesc, asta cautam mereu, un in care sa salsluim. de aceea, lucrurile mele sunt sfinte, de aceea patul meu este incarcat de (ne)somn!

Iuli spunea...

Este adevarat ca in permanenta sunte in cautarea unui loc...eu cred cu tarie ca la un moment dat il gasim ;)

Trimiteți un comentariu