Prima dimineata de dupa...

luni, 9 martie 2009

Da. M-am trezit obosita. Ca si cum toata noaptea as fi alergat, pe oriunde, numai nu prin visele altora sau ale mele. Dar sunt linistita. Stiu ca existi si respir. Fumez o tigara, fumul e trecator, viata e trecatoare, visele mele la fel. Imi aduc aminte de diminetile si cana albastra cu dungi albe de la Bocsa. E si asta o dimineata insorita. Nu stiu daca e frig sau daca e cald. Nu stiu cum sa ma imbrac.
Pana atunci...vreau sa fumez. Ascult Vama Veche...si-mi amintesc ca iubesc si ca am o viata inainte. Ma pregatesc sa merg la job. Iuly mi-a spus ca de 8 martie ne-au dat o floare si o cutie de ciocolata. Gestul conteaza. Dragut din partea lor.
Ah...ce-as mai sta...ce-as mai vrea sa stau si sa-mi fie lene in continuare...dar nu...e tarziu...

Mai vreau sa va spun ceva:

E prima dimineata de dupa....Si daca vreodata aveti posibilitatea sa va alegeti visele, aveti grija pentru ce vise optati. Poate pentru cele cu care sa puteti sa traiti pentru tot restul vietii!

Enjoy!
(Eu vreau sa simt dimineata asta pana la epuizare)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu