VIS si DEZILUZIE - exercitiu de creativitate

miercuri, 11 martie 2009

Din cate am vazut, exercitiul de creativitate ne-a cam aprins. Pe toti. Good work.
Felicitari noua. facem echipa buna. Ma simt atat de obosita in seara asta, insa atat de dedicata "muncii" asteia incat ma simt "datoare" fata de mine si sa va mai provoc, inca o data. Propun un scurt text, un monolog sau un dialog fiecare cu el insusi pe baza cuvantului "vis" si "deziluzie".
Oboseala nu ma opreste...textul meu este urmatorul:

M-am trezit in dimineata asta cu o dorinta si o pofta exagerata de viata, m-am simtit fericita pana la epuizare, intaiul vis despre primavara l-am avut. Era o primavara frumoasa in mintea mea, asa-i Daniela? Daaaa...era o primavara superba cu pajisti de miere, cu flori nu uscate dar nici cruda. Era o primavara reala, in culori. Si n-am pictat-o eu...era visul meu cel mai frumos, dupa tine. Cum sa-mi strabat gandurile altfel? Cum sa nu profit de singurul vis frumos din ultima vreme? Cum s anu ies cantand din casa si cum sa nu urlu, cat pot eu de tare: SUNT FERICITA...Cum sa nu ma usture ochii d ela soare si lumina, cum sa nu-mi doresc sa ma arda, cum sa nu-mi doresc tot?! Chiar tot, cu tine...vreau tot...Si m-am trezit, dupa cum mi-am spus, si mi-am pregatit ochelarii de soare si-am aruncat o privire, anapoda pe fereastra, prin perdea...deziluziile sunt cele mai dureroase asa-i? Te doare Daniela, asa-i? Ploua. Si ploua cu stropi care ma ardeau, pe dinauntru, cum arde ura sufletele oamenilor. Si ma ardea pana in maduva oaselor ploaia, ca o lacrima ...cea mai...
Intotdeauna m-au durut visele...de deziluzii sunt satula.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu