Sa-i spun ca iubesc?

luni, 23 martie 2009

Am alergat toata noaptea prin visele noastre si m-m trezit atat de obosita incat mi-era frica sa inchid un ochi de teama ca n-o sa ma mai trezesc, c-o sa mor cu dorul cu care m-am trezit, ca o sa-mi fie nu stiu cum sa te las ...sa ma las a nimanui, in voia sortii. Mi-e frica sa nu cumva si in dimineata ce vine sa ma trezesc asemenea. Voi sti ca nu a fost o coincidenta si ca lucrurile se intampla cu un anumit scop. Devreme n-o sa mor, dar nici mult n-o s atraiesc. Nu vreau sa mor batrana. Nu vreau sa am riduri, nu vreau sa ma vada cineva care sta langa mine cum ma usuc. Sunt prea mandra si prea orgoliosa sa recunosc ca mi se scurg cei mai frumosi ani. Am ochii luminati numai in momentul in care ma tii langa tine, in bratele tale, in mainile tale cupielea fina, ca de catifea.
Zi buna si proasta, zi insorita si zi innorata, zi cu bagare si nebagare in seama, zi cu frustrare si multumire in mine, zi in care imi venea sa plang dar si sa rad, zi cu iubire si ura, zi cu ...zi...zii tu!

Cine mai stie ce-mi doresc eu?! Si mai ales de ce...
Ma voi trezi maine dimineata cu gandul la o noua zi in care sa ma asez exact acolo unde mi-e locul. Mi-l gasesc eu treptat.
Marturisesc ca n-am simtit in viata mea atata alinare ca acum.
Sa-i spun ca iubesc?

4 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

superb blog...ca si celalalt...eu sincer nu ma pot exprima atat de frecvent si in versuri si in proza e o capacitate pe care o detine talentul adevarat...sunt curioasa doar cum ai pus acest fundal la blog...e ff frumos...

Iuli spunea...

O sa incerc sa iti trimit linkul de pe care am luat cest fundal, doar ca l-am incercat acum si nu functioneaza, eventual o sa mai incerc si daca reusesc o sa ti-l trimit.
Il detin si pe compul meu,am mai multe , daca vrei poti lua adresa de messenger a mea de pe celalalt blog si ti le pot trimite ( in cazul in care vrei) ;)

Ana Gabriela spunea...

ms pt intentie...

valentina spunea...

ce frumos ai zis cu mandria de a vedea cum ti se scurg cei mai frumosi ani...m-ai facut si pe mine sa ma gandesc la asta, hmm...
in contiunuare nu tin pasu cu voi, desi imi trec mereu idei prin cap...sunt si eu tot aici, va citesc, cu acelasi respect din totdeauna.

Trimiteți un comentariu