Ne pregatim de plecare...

duminică, 15 martie 2009

Weekendul se apropie de sfarsit cu pasi repezi, zilele la Cluj au fost frumoase, relaxante...am ras mult mult...am vizitat orasul si ne-am relaxat...o excursie binevenita ;)
Ieri a fost o zi plina, am baut un ceai foarte foarte bun cu fructe uscate (care puteau fi si mancate ;D ) am fost intr-un bar care arata asemeni unei inchisori si am mancat o pizza si am baut un suc...frumos...
Am urcat si pe Cetatuie, cica asa i se spune, am urcat multe scari dar a meritat, privelistea a fost nemaipomenita, mai ales ca era deja intuneric, iar orasul se arata in toata splendoarea lui...In excursia noastra am avut parte si de zile de primavara ca cea de azi, daar si zile cu ninsoare ca cea de vineri, cand fulgii parca nu mai vroiau sa se opreasca. Erau mari si pufosi...Acum va trebuie sa plecam...pacat...dar cu siguranta ne vom intoarce ;)

Deva, venim!
La ora 16 avem tren catre Deva, facem si acolo un mic popas, mergem sa mancam o pizza buna buna buna...poate urcam putin si pe cetate ;D sa vedem si lumea de sus...sau mai bine zis de printre norii Devei ...
O sa ne intoarcem si la Timisoara, dar nu e momentul inca.Acum ne bucuram de cateva zile departe... ;)

Salutari,
Daniela si Iuly

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu