GANDURILE MELE DE ASTAZI....

sâmbătă, 21 martie 2009

astazi imi vine sa-mi daruiesc mainile calde cuiva care a uitat de mult sa daruiasca...astazi imi vine sa daruiesc buzele mele cuiva care a uitat de mult sa sarute si sa spuna povesti...astazi imi vine sa-mi daruiesc ochii cuiva care a uitat de mult sa priveasca....astazi imi vine sa-mi daruiesc zambetul cuiva care a uitat de mult sa se indragosteasca....
astazi imi vine asa sa sar intr-un picior....de bucurie ca sunt..de bucurie ca esti...de bucurie ca sunteti...
astazi imi vine sa iubesc cu mai mult soare.
poate maine o sa-mi vina sa fiu egoista si sa-mi iau toate astea inapoi...sa nu mai daruiesc nimanui nimic....si sa cer cuiva mainile, ochii, zambetul....
astazi sunt sigura ca nu mai sunt a mea.Ma daruiesc cu toata lumina si cu toata primavara.
atat.
ganduri....

MULTUMESC, DANIELA SI IULY PENTRU BUN VENIT IN INTREGIME!!
SA AVETI O ZI MINUNATA!

1 comentarii:

Iuli spunea...

wooowww...mi-ai indus si mie starea ta de fericire...desi m-am trezit cam morocanoasa acum cred ca o sa am o zi buna ;)

Trimiteți un comentariu