Corespondenta

vineri, 20 martie 2009

Astazi voi dezvalui un dialog cu cineva drag mie, un vechi prieten.
"
Daniela,
Unele experiente le traim mai devreme ( unii...), altele mai tarziu. Prea tarziu sau prea devreme nu cred ca se poate regasi in noi decat daca credem ca viata sau sufletul nostru s-au sfarsit. Este un cuvant romanesc f frumos pt sfarsit, anume savarsit ( al lumii , al vietii)...are o alta conotatie mai adanca. Dorul copilariei, mitul paradisului pierdut, l-a marcat pe Cioran toata viata. Dar el cauta totusi pana in sfarsit. Avem o viata inainte, iar transcenderea a tot ce ne limiteaza cred ca este calea fireasca si in suferinta si pentru sfinti. Singur nu pot nimic, dar Dumnezeu poate veni in intampinarea mea in toata suferinta. Viata este uneori dramatica, urcusuri si coborasuri, dar este un drum spre " acasa", adica spre inocenta si intelepciune.
Cu prietenie,
"



...,

Am invatat, in tot acest timp, ca fuga de "ceva" sau de "altceva" nu va fi solutia; n-am invatat inca sa accept realitatea sau ceea ce numim realitate si, mai mult, nu am invatat cum sa tin piept. Probabil de teama. Suspendarea intre dorinta de a reusi, de a tine piept si de a fugi, ma urmareste de mai mult timp. Ca sa merg inainte, in ultima vreme am renuntat la mine, la lucrurile care credeam ca imi place sa le fac si care credeam ca mi se si potrivesc. A aparut ceva, sau cineva - n-as putea sa stiu exact- care mi-a demonstrat ca ceea ce imi place, nu ma si ajuta, nu este tocmai sanatos. N-am fost niciodata o persoana influentata insa se pare ca mai exista si rasturnari de situatie. Mi-e greu fara mine , ceea ce eram candva***, insa nu mi-e imposibil. Reactiile adverse, starile de urcus si coboras probabil trebuiau sa ma traverseze mai devreme, poate pe la 16-17 ani.
Acum simt nevoia sa-mi construiesc propria viata, singura, din nimic sau din orice, sau din tot. Asa cum va fi, va fi a mea, facuta de mine. Daca se va damana prea devreme va fi vina mea...daca se va darama prea tarziu, va fi inspre multumirea mea.

Cu drag,
Daniela
-------------------------------------

*** [Mi-e greu fara mine , ceea ce eram candva]---[Eu, din copilarie, din primii ani de viata] ***

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu